viernes, 29 de julio de 2011

Els que ens acompanyen

Al llarg de la nostra vida tenim al nostre costat persones amb les que compartim moments importants ........jo els recordo a tots...pero a vegades penso que em faria molta por oblidarlos..,..avui he recordat estius a la fresca al carrerde la tieta Carme  ...amb la Montse ,amb la Mº Carme Sas que no n'he sapigut mai mes res ...amb el Raul ,l'Ignasi ,la seva mare ,la mare de la Mº Carme que ens explicaba acudits i histories......aixo erem molt jovenetes 10 o 12 anys.....mes endevant hi va haver altres estius.......amb moments que tambe van ser unics he irrepetibles....tots ells estaran sempre al meu cor........son la meva reserva de felicitat a la vida.......Grácies a tots els que eu colaborat a construir aquets moments tan especials....
Sempre val la pena tot el que vivim per que ens fa com som i ens porta al lloc on som ara mateix......
Grácies Robin d'ebre per que la teva entrada m'ha fet recordar

2 comentarios: