jueves, 6 de septiembre de 2012

La magia....


Que rapid pasa el temps,quan mirem enrere es quan mes es nota el seu pas......
Em pregunto existeix la magia¿?¿?.........sempre he cregut que si ,pero no la magia de les bruixes,si no la magia del encant ,del desti ,dels llocs magics.......del no saber perque un lloc sembla cridarnos ,en un moment de la vida en que no esperas ya gaire mes ....apareix la magia indomable i ho tragiversa tot ,el nort reapareix ,el nostre centre crida demanant reconeixement despres de un llarg temps de oblid ,els sentiments que semblaben exaurits i sense vida retornan amb una força  que fins hi tot pot provocar desconcert....els somnis es tornen realitat ,les persones de l'entorn reben noticies que son motiu de gran alegria ..........despres de un llarg periode de foscor ...el poder de la magia del desti,potser estroncat, potser mal encaminat ,pero al igual que un riu ,un dia torna al seu curs ........un dia de Juliol potser tot va començar i un dia d'Agost el gran nus es va començar a desfer......pero ja mai tornara a ser....per que la foscor ja no hi es .
Si volgues una explicacio a tot plegat......potser no la tindria mai...pero no la necesito.
Aquest estiu una tarda aseguda al costat del Cinca ,veia l'aigua pasar i vaig sentir un pensament amb gran emoció .......la vida es com el riu....de gran bellesa......pero al igual que el aigua del riu mai torna a pasar per el mateix lloc en el mateix moment, nomes hi ha una oportunitat o 2 o 3 pero no les veiem i el riu de la vida ...segueix el seu curs imparable .......si s'el reten.....no importa, perque en  un moment o altre repren el seu cami........
Aixi pues , per mi la vida es la magia i nosaltres som com l'aigua d'un riu.........si hi ha un petit recolçe de felicitat ens hi em de agafar...................aquest moment  es com viure un somni en el que no em voldria mai despertar.....
Gracies a tots els que feu posible aquest moment de felicitat.

3 comentarios:

  1. You give me somethig...recorda en James Morrison...
    Avançament de l´entrada de Aventuras de demà a les 19:00
    Suelen las canciones cantar a los desamores. Como llora Chabela...pero no debería ser así.
    A la gente la educan desde pequeña en que el amor sea casi sinónimo de posesión. No se educa en plantear una relación amorosa como un intercambio entre iguales, en la que la entrega no debería ser el factor determinante, sino la comprensión y la amistad. Se forman dramones innecesarios que no logro comprender...
    Me gusta oir canciones en inglés porque, como no lo entiendo bien, me invento escenas, situaciones, munditos...las canciones en castellano son un poco muermo: siempre que si te quiero-que si no me quieres-que barcos hundidos en este mar-que si corasón partío. Que el amor no es eso, muchachos, no es eso...aunque la languidez vende. Ay, el pobretico musclo...que se queda pasmo entre sus valvas...
    Me llegan historias: cada vez más personas viven atrapadas en relaciones que yo no comprendo...unidos por unas falsas lealtades que no tienen ningún sentido...
    Somos mortales, tenemos un tiempo limitado, y debemos ser conscientes de que la relación entre personas, lo que se ha dado en llamar amor, no es una cárcel, una obligación, un estar por estar...o es que yo veo las cosas de una manera muy diferente a los humanoides a causa de mi implante cerebral, o es que...
    -Oye Robin, que yo no tengo la culpa de que goces de un gratificante sentido común. Es mérito tuyo. Yo te aporto el cálculo de probabilidades y cierta habilidad al poker.
    -Y el cálculo diferencial, y las integrales...no te hagas de menos, Xènius amigo...

    Etiquetas: ENERGETIZACIONES programado

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aunque, respondiéndome a mí misma, me diré que los que vamos de tan claritos de ideas a veces nos metemos en unos berenjenales también...que si el tortosino...que si el empanao de la guitarra...en fin...quien esté libre de empanadas, que se coma una pizza margarita...

      Eliminar
  2. Jajjajaja muy buena.....pero el tema da para mucho mas....lo de la educacion ya empiueza en las jerarquias....ahi ya podriamos filosofar durante horas......

    ResponderEliminar